Tuesday, November 20, 2012

Elu edeneb



Eile kolisime telgist tuppa. Maksame toa eest 200 dollarit nädalas, aga samas on nett, vesi, elekter jne tasuta ja lisaks on Hunsil homme proovipäev, seega kui joppab siis hakkab üks meist veits palka saama. Ise üritaks ka ikka kuhugi pressida ennast... Kuigi ma lubasin endale kunagi, et ma ei hakka enam mittteeeee kunagi klienditeenindajana töötama ja veel vähem toitlustuses, sest ma niiiii rämedalt vihkan seda lihtsalt, sest ma olen seda juba liiga palju teinud ja ma olen nagunii jube kehv teenindaja, eriti arvestades seda, et siinne klienditeeninduskultuur on ikka väga tasemel (no ausalt kõik on koguaeg rõõmsad ja sõbralikud) ja minu tavaline nägu on ju kuri (kuigi ma tegelt kuri ei ole) ja mul on jube keeruline naeratada kui klient muna on ja minu inglise keel on üsna pudikeele sarnane... siis tundub, et hetkel erilisi muid valikuid ei ole kui kandideerida mingitesse kohvikutesse/restoranidesse. Ma koristaks palju parema meelega kui teenindaks kliente.

Telgis oli päris naljakas magada kohati, sest telgi taga oli vanni suurune tiigike kus elasid väga isased ja emased konnad ja laulsid sekslaule. Lindistasime seda telgist isegi ja ühest tegin pilti ka. Väike näide konnadest Soundcloudi lisatud.
Alfakonn ja järgmises lingis tema sekslaul


Pühapäeval käisime King's Parkis istumas. Sealt avaneb uhke vaade Perthi kõrghoonetele ja muidu päris mõnus paistis, ainult et Perth on samuti ossilinn ja iga natukese aja tagant peatus meie selja taga järjekordne diskopalli ja tümakaga, näiteks roosa, purjus tibisid täis limusiin. Ja üks neiu jooksis kisendades endasuuruse fallosega ringi näiteks ja ründas sellega korraks isegi Hunsi... Päris labane värk. Mitte et ma selle suure fallose peale armukade oleks või nii :D

Vaade pargist

Huns, taustal vaade pargist


Fremantle's käisime ka, see on Perthi osa mis asub mereääres. Tahtsime randa minna, aga olgugi, et eelmisel päeval oli 31 kraadi siis sellel päeval oli vastik külm tuul ja käisime hoopis meremuuseumis, kus oli sama külm, sest normaalsele temperatuurile ei oska konditsioneere keegi eriti sättida vist. Tänu sellele oli muidugi antarktikateemalist väljapanekut väga tõetruu jälgida. Ja ühe tädiga sain ka tuttavaks tänu sellele, et külm oli. Tudisesime seal siis kahekesi ja ootasime kuni Huns laevad vaadatud saab. Tüdrukutel oleks seal natuke igav olnud, sest Fremantle's olid vist ainult poiste muuseumid... Mootorite- ja laevade- ja vanglamuuseum. Meremuuseumis olid mõned topised vähemalt... ja loomad mulle meeldivad ja topised on loomadega üsna sarnased.


Kapten

Spetsiaalselt Viire tervituseks tehtud foto HUSKYST!

Te kindlasti vaatate, et oi osav paigutus nende tekstide ja fotodega, aga ma võin julgelt öelda, et see blogiproge või misiganes asi see on, on nii värdjas segane solk ja ma ei saa midagi aru eriti. u. 50% on kogemata paigutund siin ja ülejäänud 50% õnnestus kogematast normaalseks paigutada.




No comments:

Post a Comment