Tuesday, January 15, 2013

Vaba päev

Meil on 5 toaga maja, selline plekist mikroridaelamu ja toas nr.1 elab Ness, toas nr.3 elab Ben ja toas nr 5. elame meie. Kuna kõikide tubade vahel on 1 vaba tuba, siis me ei kuule ka kui keegi kolistab või konditsioneer undab. Nii ja ühel õhtul järsku vajusid sisse veel 4 prantslast ja need paigutati vahepealsetesse tubadesse. Jutustasid seal midagi võõras keeles ja ma läksin jube närvi, sest juba kujutasin ette seda draamat, kuidas me peame nüüd kaheksakesi ühe duši ja 2 panni ja väikse külmkapiga hakkama saama, nägin unes õudukaid, kuidas teistes tubades on selline luksus nagu vann ja toad poole suuremad. Tuleb välja, et olen alateadvuses vist kade inimene. No tegelikult oleks suva elada kaheksakesi, kui kõik ühes kohas ei töötaks. Perthis oli meid ka 8 aga me olime töötud ja sõime-pesime siis, kui teised tööl olid. Loogiline, et kui kõik lõpetavad töö kell 16 siis tahavad ka kõik 8 inimest korraga kell 16.30 duši alla minna ja kell 17 süüa teha. Hommikul õnneks olid need 4 uut kusagile kadunud ja saame endiselt neljakesi kõike jagada.

Üleüldse ärkasin ma eile väga halva tujuga kuna ma olin superunine ja täna ärkasin veel suurema unisusega. Tulin kööki ja tegin juttu esimese asjana sellest, kuidas ma kurat ei viitsi täna ÜLDSE tööd teha, sest pole välja maganud. Tundub, et mitte ainult Eestis vaid ka siin riigis ei piisa mulle kaheksatunnisest unest. Seepeale hakkas õues müristama, taevasse tekkis hiiglaslik vaalakujuline pilv ning tegi äikest ja padukat. Ning siis tuldi ütlema, et täna on vaba päev aje. Nüüd tuli elekter ka tagasi ja konditsineer jälle töötab, see on hea, sest tegelt on nüüd juba liiga palav ja niiske jälle. Saan toast külmiku teha ja terve päeva magada kui aint uni tagasi tuleks... Solitaire jääb täna ära, sest Huns peab eestitööd tegema arvutiga :(

teen Austraaliatööd siin


Hommikul kell 7 täna. Tubli pilv, tegi day off'i meile.

Käisime tegelt Pembertonis ka ükskord, Emersoni sünnipäeval. Fotole jäi ka kiivri ja liibukatega veidrik, kelle nimi väidetavalt on Elmo.

Tavaliselt õhtuti on selline ilm meil, kui päike loojub vastassuunas

See siin on üks teine torm. Ühel õhtul välku lõi ja taevas oli valge koguaeg samal ajal, aga vihma ei sadanud, tuult ei olnud ja müristamist ei olnud ka kuulda.

No comments:

Post a Comment