Monday, January 7, 2013

palgapäev ja kolleegid

Meil oli palgapäev! Ja kohe ludinal maksime kumbki 400 võlgadeks ära, mis me siin vahepeal võtma pidime. Ma pean veel u. 1000 järgmisel korral ära maksma :( Aga pole hullu, sain siiski asju ka! ostsin näiteks White Glo hambapastad ja hambavalgenduskomlekti, niiet eks varsti ole näha kas ja kui ausa kaubaga see Beti seal Eestis tegeleb. Juuksevärvi isegi ostsin, aga tegelikult ei ole sellel kõigel siin erilist tähtsust, sest välja näen ma nagunii iga päev kole maakas. Näonahk selle eest on täiesti korras. Ilmselt kuna on soe ja päike ja kuna mul pole põhjust olnud ennast meikida mitu nädalat. Sest nagunii on moll higine koguaeg.

Täna oli lausa nii higine päev, et ühel aasia tsikil hakkas paha ja viidi oksendama shedi (shed on see koht, kus me hommikuti koguneme ja veepudeleid täidame). Ma üldse ei imesta, et neil palav oli. Mul oli ka nii palav, et higi lahmas ja pilt virvendas, aga mul oli seljas aint (pikk, aga õhuke) pluus ja lühkarid. Pikk pluus sellepärast, et mul õnnestus vahepeal hankida endale selline asi, nagu seda on heat rash. Eesti keeles kuuma lööve? Ühesõnaga see peaks tekkima riiete alla imikutel, kelle vanemad nad ülisoojalt riidesse panevad palaval päeval või sportlastel, kes liibuvate riietega sporti teevad. Aga mul oli lööve just käsivartel seal, kuhu päike paistis. SEST nii uskumatu kui see ka pole, ma pingutasin pävituskreemiga üle ja blokeerisin sellega oma higinäärmed. Päevituskreemid on siin umbes sama paksud kui vaseliin, suht rõve. Lahe dilemma oli kui kreemi ei tohtind kasutada ja õues oli nii kuum, et pika pluusiga olla on surm. Nüüd on see õnneks vaibunud ja ostsime lastele mõeldud kreemi, see on võrdlemisi vedel.

Kummaline, et aasiakatel veel heat rash'i tekkinud pole, sest nemad riietavad endid mingil põhjusel nagu eestlane riietab end sügisel. Ja lisaks pikkadele pükstele, pusale ja mütsile on neil käes kindad ja mütsi peal miskine asi, mis meenutab burkat ja kalamehemütsi korraga. Nii nad seal siis töötavad päevast päeva. Ja kuulavad (ilmselt Taiwani) popp-ballaade ning laulavad kaasa. Siin olla muide jälle madusid nähtud ja väidetavalt ei meeldi neile müra. Seega mina ja Huns peaks kaitstud olema oma muusikavaliku poolest, aga kui ussidele lembelood meeldivad, siis saavad aasiakad küll hamustada varsti.

Muidu on nad sellised tillukesemad, aga üks neist on suur! Peaaegu sama suur kui Huns! Aint et lühem ja paksem. Ingliskeelt eriti ei räägi, aga tundub väga naljakas ja lahe tegelane olevat. See ongi see, kes aegajalt teiseltpoolt õunapuid oksad eest ära tõmbab, itsitab ja karjub 'HELOOO'. Nimetatakse teda Ice'ks, sest vabal ajal hostelis pidavat ta koguaeg jääd närima. Üsna lõbus tegelane selline. Kui meil ükspäev peale tööd siin väike grill ja õlu oli (prantsuse poisi sünnipäeva raames ilmselt) siis tema käis ringi, naeratas 'jees, jeees' ja vajutas pudelikorke kahe sõrmega lömmi. Hiljem jõid kaaslastega Vana Tallinna põhja ära, mille meie farmitädi kuskilt kapist tõi. See oli veidi üllatav kuna alguses teised tsikid jagasid kahte õlut neljakesi ja jõid Sprite'i peale. Ice muidugi lasi endale kohe viskit valada.

Hostelist veel niipalju, et seal elavad meie töökaaslastest 6 eestlast ja aasiakad. See on selline koht, et kui näiteks Levika isu tekib või midagi, siis võib sinna minna. 2 korda oleme seal käinud, elab seal vist 40 või 60 inimest, sealjuures 16(?) eestlast ja koguaeg käib möll. kõiksugused vemmeldava verega noored üle maailma on sinna kokku sattunud, elavad seal, pidutsevad seal, söövad ja seksivad seal, ning ühtlasi saavad hosteli poolt ka tööd. Ja ma ei või mainimata jätta, et ka meie väikse Eesti kuulsad ja andekad Tipp ja Täpp on just selle hosteli üles leidnud. Seega nüüd on 'staarid' oma silmaga nähtud. Nii julge ei olnud, et autogrammi oleks küsinud, aga samas ei ole nad minu jaoks ka nii olulised, et oleksin pidanud küsima.

Piffid & Ice
Add caption

osa meie Eesti poistest

unustasin varem mainida, et siin on KA kustikas. Kelle nime ma ikka veel ei tea.

tegime jaanituld ka






No comments:

Post a Comment